Alla inlägg den 1 december 2010

Av Veronica - 1 december 2010 01:35

  Här sitter jag mitt i natten, eller mitt i har väl redan varit då! Suttit och fixat auktioner till tradera och det tog lite tid, då jag inte hade redigerat korten. Hur ska jag vakna i morgon då? Min mobil och jag är inte riktigt i fas med varandra.

23 dagar kvar till julafton och än så länge har inte min julpanik utbrutit,men runt den 20 dec blir jag säkert lite smått hysterisk ;) Inte en julklapp har jag köpt än och jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på heller.


I morgon ska jag till Viksjö för att möta upp Jack som ska komma hem efter några dagar hos pappa då. Pratade med Jack i kväll och han har bland annat varit på drakborgen, han älskar det stället =D 

Nu ska jag gå och sova och hoppas bilen startar i morgon då. Köpte en ny motorvärmarkabel för ynka 360 kr i dag på mekonomen. Min gamla hittar jag ju inte och starta utan motorvärmare nu är nog ingen hit.

sussa så gott för det ska jag...

Ovido - Quiz & Flashcards