Alla inlägg den 15 december 2010

Av Veronica - 15 december 2010 14:13

 

I kväll åker Jack till fjälls och ska fira jul där. Återvänder närmare nyårsafton då  

Han får fira jul med oss när han kommer hem. Är man 5 år så är det nog inte så illa att få fira den fler än en gång per år..    

Av Veronica - 15 december 2010 02:45

Tidig morgon och jag har inte somnat än. Jack somnade halv nio och vaknade halv elva igen. Sen var det kört för honom att somna om. Han lyckades till slut för en timme sen. Satt och läste allehanda på nätet då jag får se att Billys kusin Stefan är med    Ja alltså han är med i papperstidningen i dag....jag är pluskund och kan då läsa hela tidningen. Han är verkligen superduktig tycker jag..   


Vi har klätt granen i kväll och vi hann faktiskt inte klart   förrän den blev upptagen....   

Bloggar som en kratta för jag är alltid för trött tycker jag. Eller så är det för tidigt på dagen och vad har hänt då? Ingenting ;) Ingen tid på dygnet passar mig nu förtiden. För mycket att göra men det är härligt faktiskt.

Nä nu måste jag försöka sova fastän jag alltid blir speedad om jag är uppe för länge. Men jag kan ju inte försöka sova om Jack är vaken..

Ja tids nog somnar jag...



Ovido - Quiz & Flashcards