Alla inlägg den 3 december 2010

Av Veronica - 3 december 2010 00:11

 

Kokat kola i kväll och naturligtvis så kokade det över på spisen. Jag är väl inte tillräckligt kvinnlig så jag kan sitta vid datorn, kolla på tvn och koka kola samtidigt ;)

Ja det var ju inte så mycket som hann åka över, så nu har jag slagit in dom i papper. Vad det nu ska vara bra för? Förmodligen så är dom väl slut i morgon!

Jag måste köpa några nya adventstakar och en till stjärna. Får inte dom som ska vara inne på Billy och Jacks rum att fungera. Eventuellt ska jag till Sundsvall nästa vecka så jag köper väl där då.

La ut tio auktioner till på tradera i kväll så nu får dom buda så jag blir nöjd. Eller nöjd blir man väl aldrig då ;)Men kul om man får sälja i väg lite då.

Ska snart gå och sussa.. börjar inte förrän elva i morgon så det blir lite sovmorgon då =D

Natti




Ovido - Quiz & Flashcards