Alla inlägg den 12 december 2010

Av Veronica - 12 december 2010 21:46

I morgon är det lucia och jag har frågat Jack vad han vill vara. Tomte? stjärngosse? tärna? lucia? ... INGENTING svarar han. Nähä, och vart hittar jag den utstyrseln. Men det är ju inte största problemet utan det är att just nu är det minus 25 grader ute, och dom ska fira lucia ute i morgon! Någon sa att det ska bli ännu kallare ute i morgon, så då väljer jag att vara hemma med han. Vi får väl lattja lucia här hemma istället ;)

Han har jättelätt för att få torrexsem när det är kallt ute. Räcker med att han varit ute en stund vid minus 15-20 så är han alldeles röd och det svider. Fast det beror ju mycket på att det är så torrt i luften också.

Bada i barnolja och smörja med idomin är det enda som hjälper!

Nu ska jag fortsätta sortera kläder. Har rensat några garderober i kväll.

Ha en fortsatt trevlig kväll... det ska jag.. =)



Ovido - Quiz & Flashcards