Alla inlägg den 17 december 2010

Av Veronica - 17 december 2010 22:33

  Känner mig seg som kola just nu. Sov 10 timmar i natt så kanske närmare jul är jag nere på vad en normal människa ska sova, 7 - 8??

Har rensat flera säckar med kläder som jag ska sälja på tradera. Tog sin lilla tid då men nu är det klart =) En plåt med snoddas satt ju inte helt fel efter några timmar bland kläder, fotografering och prolist.   


Har några auktioner ute nu och en del som jag rensade i juniors garderob. Gjorde klädpaket av det eftersom sälja ett och ett plagg knappast lönar sig. Jag personligen orkar inte sitta och glo på 10-15 olika auktioner utan budar mest på klädpaket då. Och jag paketerar hellre ett stort paket än 10 små. 


I går var jag och Billy på loppis i stan och jag fick tag på en likadan tv/video till Jack som han förstörde då. 100 spänn och nyare än den han hade. Han spillde nämligen koncentrerad äppeldricka i tvn. Och han är endast betrodd att hålla på med vhs.    Nu blir han glad igen.. =) 

 

Nu ska jag fortsätta min underbara kväll i min nya soffa.... kollar på film och har det allmänt gött då...   



Ovido - Quiz & Flashcards