Alla inlägg den 9 december 2010

Av Veronica - 9 december 2010 15:40

  9 december lägger man skinkan i blöt och Anna har namnsdag, vilket innebär att jag har namnsdag i dag då =)

Jack har fått varit hemma i dag för han har trampat in nåt i foten. Och jag får absolut inte ta där. I natt när han sover så ska jag plocka bort det.

Jag hade auktioner som gick ut i går så i dag har jag skickat vinnarmail. Och som vanligt har jag " tappat" bort en auktion. Letat och letat men hittar inte klänningen. =/Ska dyka ner i tvätthögen i källaren sen och säkert så ligger den väl där..

Försökt börja städa, läs sanera, Billys rum och det är fan inte att leka med då. Men nu har jag fått ned gardiner och plockat så jag har någon början på eländet.Fattar inte att man vill bo sämre än en uteliggare.. ??? Ja jag skämtar inte men hans rum är inget jag går in i frivilligt.

Håller på att tvätta mitt svarta tyg till gamla soffan som åker på sen nu. Nya soffan är mojs mojs att ligga i.. vilket kattungarna också tycker.. =)


Nu måste jag sluta.. för Jack har en present åt mig i köket =D

Klart slut....




Ovido - Quiz & Flashcards