Direktlänk till inlägg 20 december 2010

söndag.... =)

Av Veronica - 20 december 2010 00:50

 

I morgon ska jag och stor sonen äta middag på stan efter skolan. Är så härligt att det är bara han och jag just nu. Han kommer alltid i andra hand annars. Den lilla kräver mer! MYCKET MER. Är ständigt krig här och inte för att Billy krigar. Utan att Jack kräver 110% uppmärksamhet hela tiden.

Känns på sätt och vis bra att jag var 26 när jag fick Billy och 35 när jag fick Jack. Har ju hunnit jobba, utbilda mig och HÄSTAR/HÄSTEN har jag njutit av =)

Jag red denna stora sak i somras. Shirehäst och den största hästrasen i världen. Kolla vars nars mina ben är så förstår ni mankhöjden på han =)

Stor och snäll men inte helt ok i sina ben är han nu. Hade 3-4 graders hälta på vet besiktning och nu vet jag inte hur det är med han. Hoppas det går åt rätt håll. Hur som haver så är jag själv i dålig form när det gäller ridning ;)

  Vad står det på ryggen? PERFEKT ;)

 

Funderar på julklappar. Har ingen släkt och ungarna kommer få hur mycket som helst. Men jag då? Aha för att slippa ångest om man varit snäll eller inte så köper jag åt mig själv... =D

 

Missat några auktioner men ska skärpa mig tills i morgon...   

klockan är tok mycket och jag bara njuter =) Länge sen sist. Skulle ni palla gå i mina skor en vecka ? Nja?? Skulle inte tro det då. Jag är stenhård och kommer så förbli. Umgås endast med raka snälla fina människor.. alla andra går fett bort och jag meddelar det utan krusiduller. =D 

Kan man inte kommentera här? NIX.. allt jag skriver har ett syfte. Vill inte påverkas av åsikter.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards