Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Veronica - 1 juni 2010 19:34

André var 7 dagar gammal skulle jag för första gången åka och handla på ica remsle med honom. Jag tog ur bilbarnstolen och bar den för han sov. När jag kommer till grönsakerna så ställer jag honom under bananerna och plockar på mig grönsaker och frukt. Handlar vidare och kommer ut till bilen. väl i bilen känns det lite konstigt och tomt.. jag undrar vad jag glömt.. hmmm. då börjar amningsbrösten stora som vattenmeloner göra ont och läcka.. då minns jag. ANDRÈ ligger kvar under bananerna. Jag smyger in på lilla ica och försiktigt går jag fram och hoppas att ingen sett att jag glömt honom. Han sitter under bananerna i sin bilstol och sover fortfarande, jag tar honom och smyger ut :) hur lätt det nu är att smyga på ica remsle där alla känner alla :). Jag skyller det hela på att jag var 23 år, ammade och bara varit mamma i 7 dagar. ;)

seg

Av Veronica - 1 juni 2010 19:16

Jag har vunnit ett par shortschaps på tradera den 18 maj, och inte fan har dom dykt upp än. Mejlade tjejen i går men inget svar än så länge. Men hon är seg på att skicka vilket jag såg sen på hennes sida. Inga lysande siffror hade hon!

I dag har jag varit i stallet som vanligt. Mockat, packat lunchhö, burit vatten och grejat. Har nu ont i hela kroppen.Känns jätteskumt, ont i bägge armbågar,nacke,fotleder och handleder. Så länge jag jobbar känner jag bara av ena armbågen och sen på kvällen känns det överallt.

Kanske man ska söka in på hemmet över sommmaren ? =D




Ovido - Quiz & Flashcards