Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Veronica - 17 juni 2010 20:22

  Jag är sjuk och har mest sovit hela dagen. Nu sist sov jag från kl 16 till 19,30. Tror inte jag har feber nu men frusen känner jag mig.Hoppas jag är frisk i morgon så jag kan hänga på när vi släpper hästarna på betet.

Och eftersom jag bara legat i sängen och inte gjort något, så har jag inget att berätta heller. Jo ,våra värsta år blir man friskare av, inbillar jag mig =)


Av Veronica - 17 juni 2010 00:14

Hur ställer man sig till när f.d fröken på Långsele skola låter sin 14 åringa son köra eu-moppe?  Ja till och med farsan där säger ok . När Billy kommer hem flera gånger och säger det. När jag såg det i dag? Ska inte hon vara en förebild ? När Billy var tolv på sommaren och körde cross från där jag bodde och upp i skogen, och polisen kom hem på gården och hade ett förmanings tal till mig när dom såg crossen.Att folk sett han köra denna cross? Men åk hem till fröken viktig istället och ha ett jävla samtal med henne istället. Känns som det kvittar när vissa verkar komma undan i samhället. .....

Ovido - Quiz & Flashcards