Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Veronica - 3 juni 2010 21:51

Blir så jävla trött och matt. Här har jag ,Jack och Billy som ensamstående dygnet runt. Billy åker aldrig någonstans.. och Jack inte heller. Kan man vilja ha någon vuxen tid någon gång?

Nej.. för då blir jag kallad jävla sämsta morsan som finns. ?? Mitt jävla ex har ju något stort fel i huvvet.

Han ville ha Jack i helgen och jag är inte intresserad att skjutsa Jack. Om jag har hand om Jack jämnt måste jag då slösa tid att åka med han?

Visst.. för Jacks skull men grejen är att jag alltid fixat detta, och tack så jävla mycket. Har varit en anmälan till soc eller en fet smäll på käften som gällt. Tack och tack så mycket.

Du och din morsa borde skämmas.. för är det någon som gör det bra så är det jag!!


Av Veronica - 3 juni 2010 19:17

Dagen började normalt som alla andra dagar. Jag kliver upp och försöker skrämma liv i Billy. Han satte sig upp i sängen och pratade i sömnen. Frukost till Jack som får se bolibompa på morgonen. Jag gör frukost och tar med mig för jag kan inte äta på morgonen. In till Billy så många gånger jag hinner för att skrika på han att kliva upp. Sen åker vi på dagis.

Jag kan liksom inte gå i skolan åt Billy, kliva upp och göra frukost får han fixa själv.

Nu fick jag en flaschback. När någon viss person skulle läsa in komvux och jag jobbade i Ramsele så gjorde jag svenska A och B åt han.Vad fick jag för det? Utskällning för jag inte gjorde ett referat på en bok tillräckligt bra.

Fusk fusk fusk.... Men jobba 50 timmar i veckan och sen göra någon annans skolarbete fixade jag inte.

Guuuuud vad dåligt.=P

Och hur intresserad var jag då? Inte ett skit.

I dag har jag fått veta att jag är sämsta mamman som finns och att jag är en sopa.

Tack tack så mycket då!!

Känns som det kvittar... bryr mig inte.

Det härligaste är väl ändå att jag vet sanningen... ;-)





Ovido - Quiz & Flashcards