Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Veronica - 18 juni 2010 18:10

Lyssnade nyss på radion att under stora evangemang som fotbolls VM, då ökar kvinnomisshandeln! Varför då?

Går förlusten ut över kvinnan när favorit laget förlorar? Alla män som är sportfantaster och inte kan hålla sitt humör på en nivå där dom kan tackla det, borde söka hjälp.

Min teori är upplevd, det är som en stor jävla sandlåda man hamnar i på fotbolls matcher.

Eller är det något konstigt med kosmos så dom männen känner sig lätt kränkta? Dom kanske inte klarar av mer i sin vardag än just fotboll? Och när kraven kvarstår i vardag så rinner det över? 





Av Veronica - 18 juni 2010 00:02

Alldeles nyss så hör jag någon som kommer uppför trappen. Upplyser om att klockan är 00.10 och det kanske är dax att gå hem istället.

" Ja jag ska bara säga en sak till Billy"

Visst gör du så. Och nu väntar jag.......

Tänkte man kanske skulle föra dagbok på vad som sker ganska ofta här.

Men nu vet ju alla då vart han är då, kan jag gå och lägga mig nu då?

Jag är sjuk än och vill gärna krypa ner i sängen då....... 

Billy inne på rummet och Jack hos pappa, då är det väl lugnt då?

Eller ska jag ligga med ett öga öppet ? GÄÄÄÄSP....

Godnatt  



Ovido - Quiz & Flashcards