Alla inlägg under januari 2009

Av Veronica - 27 januari 2009 00:34

säga att jag måste faktiskt gå och sova nu.. dagis och skola i morgon.

sov så gott..

Av Veronica - 26 januari 2009 18:54

Oj vad det snöat i natt. Trodde det hade kommit tillräckligt med snö i söndags. Vi vaknade då vid halv tio. Dagis struntade vi i.. för lat då  =)

Eller kanske rättare sagt jag som inte kan sova på nätterna! Somnade väl vid fem i morse! I kväll blir det trött piller så jag får några timmars sömn.

Vi har iaf varit ute och gått i dag.. eller jag gick och Jack åkte pulka. Vi tog den obligatoriska svängen förbi lokstallarna.. helt galen i tåg då! =)

Fult tåg.. ha ha, men Jack helnöjd!



Av Veronica - 25 januari 2009 22:22

Sitter nu och söker på tradera efter en ny kamera. Mobilkameran är helt värdelös. Och jag hittar inte laddaren till min rätta kamera =(

Bilden föreställer då öppna spisen hos mamma i går kväll..=)

Jättegod mat var det och för mycket vin! Hela dagen har jag legat och tyckt synd om mig själv. Har spelat Bertil men det är ju helt lönlöst att vinna något där! Jack kom hem vid fem tiden. J hade köpt snickargrejor åt han så nu ser han ut som byggare bob då! Billy kom hem för en timme sen. Han hade åkt skridskor i tre timmar.. luktade urk!


Av Veronica - 24 januari 2009 15:45

Just nu har jag en kanelkaka i ugnen. Och Kladdkaka på bänken( i formen alltså =))! Är bjuden på middag i kväll och fick i uppdrag att baka något. Ovanligt pigg jag är =) positivt.

Halv barnledig .. har Billy hemma! J var och hämtade Jack för en timme sen! Dom ska bo hos S i natt i Sundsvall och gå på riddarborgen i morgon.

Faktsikt riktigt kul där.. man kan ju leka hur mycket som helst.. tja tills åldern gör sig påmind och reumatism gnäller.. ha ha. Skämt åsido.. borgen är byggd för små barn naturligvis, och krypa på knä in och ut genom nät och hål känns efter en stund!



Av Veronica - 24 januari 2009 15:41

Kolla vad många jaaaaaaaaaaaaag.... massor av jag... =)

Av Veronica - 23 januari 2009 21:57

Ja vad fan är det på bilden? Te och skorpor på en fredá??

Stackars hon som äger den här bloggen =(


Och helt sant att hon hoppat över fredag i förra inlägget! Här minsann visas vart skåpet ska stå! Lördá hela veckan då!!

Lev med det! =)

Av Veronica - 23 januari 2009 17:39

Potatisbullar och bacon?? Det som inte dödar - härdar

Barnledig... Tji fick jag. Vem tror jag att jag är igentligen?

Lets dance.. dansar aldrig nykter..och det gör nog inte Kitty heller.

Bertil..   G ska få fett med däng där. Hemligheten heter Epo!

Kaffe och cigg.... kan man varken leva med eller utan.

Bloggläsning... tidsfördriv... och en livsnödvändighet!





Av Veronica - 22 januari 2009 18:53

Dagens inköp leggings,strumpor och lipgloss! Massa rea på Lindex men nästan bara i storl 44 och 34 kvar. Provade två par jeans.. men neeej vad dom satt illa! =( G köpte en jättegullig tunika i småblommigt och lila tights till det. Hur snyggt som helst! Ja hon köpte ett livsnödvändig sminkborste

för över 200 spänn.. men då ska ni veta att den skriver hon in i sitt testamente för det är livstids garanti ;)




Ovido - Quiz & Flashcards