Alla inlägg under januari 2009

Av Veronica - 11 januari 2009 12:53

Har legat i soffan sen halv åtta och kollat på tv!

Ska ge missarna käk nu... och väcka stor sonen.

Av Veronica - 10 januari 2009 20:18


Mitt ex hatar detta ställe jag bor på så det går inte prata med han.

Rena rama Twin Peaks. Så känner någon för lite ocult och spänning så är det bara att åka hit. Här kan vad som helst hända.

Inte för att jag sett något konstigt... men Beatles skrev ju inte Sgt Pepper och drack grönt te medans heller!

Av Veronica - 9 januari 2009 20:25

Ja en matlista för 3 veckor framåt är guld värd! Var och handlade på Ica.. jävligt billigt måste jag säga. Lite över tusen spänn iof så måste jag ju handla mer bröd .. grönsaker och kattmat. Men ändå. Jag ligger nog annars på ett matkonto på 3-4 tusen.Sen är det aldrig något gnäll på stor sonen vad vi ska äta? Han kollar bara listan på kylskåpet och räknar dagar tills det är lax =)

Så i dag var det taco i morgon blir det indisk gryta,naan bröd.


Av Veronica - 4 januari 2009 21:37

Jodå enligt säkra källor så var det -27 i morse!! Jag lyckades ta mig upp ur sängen vid tolv. Gäller att sova så länge som möjligt eftersom jag bara ska sitta av hela dagen iaf! Här händer absolut ingenting. Så jäkla trökigt. Livet går ut på att inte göra ett skit. Lixsom bara sitta av den.




Av Veronica - 1 januari 2009 18:08

Ser jag exakt likadan ut! Trasig!

Spegeln ljuger inte ..

Ovido - Quiz & Flashcards