Alla inlägg under januari 2009

Av Veronica - 22 januari 2009 01:30

Har gjort massor av makaronpudding. Älskar verkligen det =) Är så jäkla gott i matdosa. Helt klart skulle jag kunna leva på det jämnt. En kanelkaka hann jag oxå med. Billy har satt i sig nästan hela kakan själv, ja han sparade en liten bit till momma som ska komma hit i morgon efter jobbet!

Jag söker febrilt efter min laddare till min kamera. Tänkte köra i gång med tradera igen! Hittar jag den inte så får jag använda mobilen i nödfall!

Fyndat lite på loppis bl.a ett design tyg för en tia. Den ska snart omvandlas till mycket mer pengar än så =) Jag har massor av saker jag ska sälja som ligger i förrådet. Måste bara sortera eftersom alla årstider av kläder nu ligger huller om buller.

Nej jag måste nog gå och sussa .. ska upp tidigt i morgon och åka på möte.

Jack ligger faktiskt i sin egen säng nu... ja.. inne på mitt rum då =)

Vi hörs.

Av Veronica - 22 januari 2009 01:22

Alltså detta är det värsta jag vet. Seg dator.. inget program gör det som det är skapad för. Nej nej.. Virusprogram..spy doctor.. ccleaner..dom har bara upphört att göra sitt jobb l

Av Veronica - 21 januari 2009 16:27

Jaha då fick man storstryk i wiie igen. Tv spel har aldrig varit min starka sida! Helt värdelös är jag faktiskt. T.o.m med mamma tror jag är bättre än mig på mariokart!

Jaha.. nu har jag virus i datorn! Tråkigt! Verkar inte som virusskyddet hittar något.

Har varit på apoteket och hämtat ut medicin som dom beställt hem åt mig. Var en sväng på " min " butik och hittade en stickad spindelmannen tröja åt Jack och en beige kofta åt mig själv.. och som vanligt .. för skit och ingenting! =)

I morgon ska jag på stället som gud glömde.. får sällis av G!

Vi hörs


Av Veronica - 21 januari 2009 02:42

Hur får man den att hoppa över staket?? Tänkte räkna den om och om igen....zzzzz

Av Veronica - 20 januari 2009 21:41

Fyra tjejer ... en ska bort! Vem?

Av Veronica - 20 januari 2009 13:03

Nu har mamma varit hit. Vi bar ut alla möbler från Jacks rum för att kunna köra mattvätten i rummet. Jag har en ungkatt som tycker det är helt ok att kissa där inne.Har låda inne men ibland duger den inte åt den här damen.   Hörde på radion att alsolsprit tar bort lukten. Men det är nog bara på vanliga golv det.Jag är ju lycklig innehavare av heltäckningsmatta då =( Iof så får jag riva ut mattan och lägga vanligt golv .. men jag orkar inte det nu! ( jag hyr huset jag bor i)

 Citron hatar dom! Har förut köpt på Näbbar och klor sån där fy spray men vad hjälper det då?  Jag tror jag ska gnugga in citronextrakt i mattan.

oj vad klockan är mycket.. kanske dax att gå ut och gå nu!

Vi höres lite senare.

Av Veronica - 20 januari 2009 00:43

Så kan man ju alltid fördriva tiden med att leta efter saker att skratta åt.

Hur hade man tänkt med utstyrseln ? Dansbanden såg ut som jätte tvilling bäbisar =)

Och varför har Bruno Wintzell en gris i famnen.. vad är budskapet?

Min favorit är helt klart Hans Edler. Hans spänstiga kropp =S täcks av en kvinnlig cape i leopardmönster! =)

Av Veronica - 20 januari 2009 00:23

Jag tänker mig själv så här... =)

Ovido - Quiz & Flashcards