Alla inlägg under januari 2009

Mat

Av Veronica - 16 januari 2009 23:09

Jag är hungrig men ser inget att äta.. eller rättare sagt jag är inte

sugen på något som finns där!

Skulle tina köttfärs i dag i micron. Pling ....ja det var ju mycket

tinad... den var ju stekt.

Den lille med långa armar hade vridit upp värmen! 

Så det blidde kycklinggryta med pasta ist som jag hade i frysen!

   " Man kan steka köttfärsen ändå" säger syrran som för övrigt

 är vegetarian då =)

Stor sonen är hos en kompis i stan och lill sonen sover! För övrigt så

samsover vi... och det har inte någonting med att göra att jag inte

orkat fixa hans rum än =) Nej.. vi gör det för så har människor gjort sen stenåldern!=)



Av Veronica - 16 januari 2009 13:48

Det var ännu kallare i morse! -29...brrrr

Av Veronica - 15 januari 2009 10:22

                                        -15 grader.. suck


Av Veronica - 13 januari 2009 18:50

Ja jag är faktiskt jätte nöjd! Skönt att få bort allt torrt och risigt hår!

Men sen kan vi ju diskutera om 831 kr är överpris? 

Jag och G  var på Sebastian och käkade varm ciabatta.. G tyckte den var god! Men min var ju så torr =(

Hälsokosten hade mirakel kapslar till min trötta hår =)Hårkontroll 149 spänn.  Och "min" butik hade ett par skitsnygga jeans för skit och ingenting dvs 70 kr!

Tänkte roa mig resten av kvällen att installera nokia programmet så jag kan köra in lite bilder.

See you!!


Av Veronica - 13 januari 2009 00:17

Och i dag ska jag klippa och färga håret! Hoppas jag inte blir allt för besviken! Äsch då... kan inte bli värre än vad det är nu!

Hittar inte kvittot till min mobil tänkte lämna in den i morgon (läs i dag för jag sitter juh här miss i nassen). Den förstår inte mig! Jag har visst stoppat i sim kortet =) Men den är snygg och platt en röd skönhet =)

Hoppas lill sonen inte blir allt för ledsen att gå på dagis! Han har nämligen gift sig med mamma =)

I går natt skrattade han i sömnen och samtidigt hör jag stor sonen från sitt rum skrika i sömnen... IDIOT LÄGG AV DÅ! Livat här på nätterna=)


Av Veronica - 12 januari 2009 21:04

Har fått massor av gjort i dag. Så hela veckan är jag uppbokad =)

Vi tog vagnen och var ute och gick minst en timme i dag. Jätte härligt väder. Sen bar det av till tandläkare vid tre tiden! Billigt blev det.. haru en hundring på dig sa hon. ha ha

Skulle göra kycklinggryta men det blev så sent så potatisbullar och bacon fick duga.

Lill sonen badad och ligger och sover så sött.



Ovido - Quiz & Flashcards