Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Veronica - 3 maj 2009 23:52

Japp jag klarar inte av detta och nästan inte @ heller. Vet i fan vad han pysslade med =P. Inget jag tänker prova ialla fall. Stå på huvudet??? Varför? När man lika gärna kan bara sitta och ha huvudet där det ska vara.. =)

Av Veronica - 3 maj 2009 23:45

Fick en påse med nagellack i helgen. Nu är det inte lätt att blogga för det sitter en kattunge vid skärmen och petar på allt hela tiden.. ha ha.

Ett stinker jordgubb så jag tror jag får ett astma anfall. Ett annat lack är full av lila och rosa hjärtan. Sen ett bajsbrunt och ett annat glitter och glamour. Hmm.. hur många som helst och det kändes bara fjortis till slut  =( !! Ingen katastrof.. men snacka om höjden av otur. Bara för att det fanns ett med hjärtan så var jag tvungen att måla @ tå .. sketa snyggt tycker jag!


Ovido - Quiz & Flashcards