Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Veronica - 7 maj 2009 22:00

Städade tvättstugan, hela tiden har jag trott att det var moppen som luktade illa=S ! Det är rätt kallt där inne och en mopp torkar liksom på några dagar där. Okej en ny mopp och det luktar ändå illa ?? Sanerade duschkabinen och skulle just skruva isär avloppsröret då @ knackar på. Svårt val då? Ehh .. jag får inte isär rören =P. Han tar isär det och fyyyyyyyy faaaaan det stinker ju lik! Han rengjorde brunnet under kabinen och fiskade upp en stor tvättsvamp och en massa andra saker. Hur har dom grejorna hamnat där då? Jag höll på att kräkas så han fick rengöra där inne. Men nu är det fint och rent där =) och då kan jag ägna mig åt att sola hela helgen! Jag är ju BARNLEDIG.. HA!!

Av Veronica - 7 maj 2009 00:55

Meeeen kan jag gå och lägga mig någon gång då??? Ska bara bada klart ;-)

Av Veronica - 7 maj 2009 00:34

Var ute och åkte en sväng i går! I Anns hage låg det två döda hästar... jag kanske borde sagt något =P

Av Veronica - 7 maj 2009 00:15

Plattång används med försiktighet. Annars kan man bränna pannan! Och då gäller det att man har en pigg och stor Aloe Vera hemma ;-)

Jag lyckades med det och tänkte, ja ja går nog över. Till slut sprang jag in i sovrummet och dissikerade min Aloe Vera och strök på slemmet i pannan =S! Så nu ser den lite trött ut och jag kan absolut inte bränna mig igen, har ju ingen Aloe Vera =(

Ovido - Quiz & Flashcards