Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Veronica - 13 maj 2009 23:05

Fick panik i dag. Håkan skulle hämta deras kille och jag kan inte se skillnad på dom =S! Jag radar upp dom här tre och studerar. En går helt bort för den är för svart över ryggen. Sen tror jag eller jag är hundra säker på vilken det är. När dom kommer så blir jag osäker och dom velar. Ehh... dom är identiska! Till slut säger hans dotter - men pappa spelar väl ingen roll dom är ju hur söööta som helst =) Dom tar en och åker.

Men nu ett annat problem. Jonas från Härnösand ska komma på söndag och hans katt är den som är mörkast på ryggen. Den har en defekt svans.

Japp ni läste rätt... svansen är typ av! Har ingen aning när detta har hänt. Jag har klämt känt och grejat med svansen men han bryr sig inte. Ok det är ju positivt för då har han inte ont. Tänk om han tycker - Nej fy fan vad ful han är! Han är ju inte ful han är ju lite annorlunda.. han kan ju vicka svansen rätt upp på mitten.. =) Ska se om dom köper det... =)


Av Veronica - 13 maj 2009 22:17

Gravad lax tillhör också snusk listan. Ja ja.. jag har nog provsmakat gravad och rökt lax så det räcker. Same shit different name...


Av Veronica - 13 maj 2009 21:22

Konsistensen jag bara säger det... uuuurk

Av Veronica - 13 maj 2009 21:19

Jätte äckligt och ännu bättre att dom är lila...

Av Veronica - 13 maj 2009 21:05

Om jag ändå hade fått varit elva år och legat på badstrand och ätit riktig gooo glass. Vad finns det nu då? Tjugo olika och alla heter Magnum =P

Bläää..

Ja det var bättre förr =) Tur jag sålde alla mina aktier i GB glass innan någon fick noja och tog bort alla guldkorn!!

Av Veronica - 13 maj 2009 20:58

Herregud jag är ju helt insnöad som inte hunnit prova denna också! =(

Av Veronica - 13 maj 2009 20:54

Såg att det kommit en ny ballerina och nu med laktrits smak! Älskar laktrits men jag tvekade! Kändes bara så fel! Någon som provat?

?

Av Veronica - 13 maj 2009 20:32

Skit dag eftersom jag har ont =(! Men i morgon ska jag till doktorn och hoppas jag blir lite klokare och friskare då =)! Har ju lyckats med en gratis fika i dag på Kaffe Petter, gratis är för jäkla gott =)!  Ska se om Gabriell är lika lättlurad i morgon... öhhhh =P

Ovido - Quiz & Flashcards