Alla inlägg den 11 maj 2009

Mia

Av Veronica - 11 maj 2009 19:24

Nu är det så att jag faktiskt inte orkat läsa andras bloggar heller. Såg nu att världens bästa Mia och min stora kärlek ;-) är på Rhodos! Vet att hon läääängtat dit. När hon var liten så var hon och hennes familj där varje år!

Jag och syrran tillbringade vår uppväxt i skogen.. ha ha. En farsa som var befäl och tyckte att grankottar och kompass var livet =P 

Jag hoppas ni har det super bra för det är ni verkligen värda.

Pussi puss.. =)

Av Veronica - 11 maj 2009 19:11

Tyvärr orkar jag inte blogga så mycket. Har varit hängig och har en massa fel under fjorton dagar nu. Har varit till doktorn i dag och dom har tagit en massa prover. Får svar i morgon på det. Grejen är att jag tagit prov på sköldkörtel,njurar,lever och allt man kan tänkas sig! Jag är helt slut och trött. Kan knappt lyfta Jack för det känns som jag har brännskador på huden =( Kläderna på kroppen gör ont och helst skulle jag vilja springa naken, men då blir jag väl vräkt av Uffe puffe ha ha. Men det var ju skit samma eftersom jag sagt upp kontraktet och ska flytta! Får väl hoppas livet återvänder snart! =)

I dag har min mamma grävt fram pengar ur madrassen och varit med Billy på stan. Billy har fått kläder och skor för si så där 2500 kr. Bra då slipper jag handla då ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards