Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Veronica - 22 maj 2009 19:53

Ja det var ju inte mycket att hurra för på den loppisen. Det var min systers ex mamma som sålde ut hela hemmet! Hela huset med bryggstuga och ladugård var också till salu. Låg jättefint till på en höjd! Den andra loppisen såg jag från vägen, garageloppis men inte var det direkt några grejor där. Så vi drog vidare till något skumt ställe. För vi gick genom skogen och jag är fan rädd för uteliggardjuren =S Har aldrig varit det förut, måste ha suttit inne för mycket ;-)! Vi gick dit för att konstatera att båten inte blev upplagd på land i höstas. Han har en del att göra innan han öst den på vatten =)!!


Av Veronica - 22 maj 2009 10:36

Nu ska jag strax åka på några loppisar. Hoppas att hitta dom tre f:en..

FIN FINA FYND!! =) Då kom jag helt ohejdat att tänka på när jag jobbade på systembolaget. Det finns en tre timmars regel där och just bara på lördagarna! Regeln har igentligen ingenting med systembolaget att göra, den bara fanns där =)! När man efter en arbetsvecka kommer hem gäller följande... 1 timme städa.. 1 timme sova...1 timme bada ;-) Sen är man fit for fight att gå ut och parta på kvällen med gott samvete! En jäkla bra regel !!!

Av Veronica - 22 maj 2009 00:14

Japp nu är dom på väg till Göteborg =)! Naturligtvis var vi tvungen att leta mobilen i sista minuten innan han gick ned till tågstationen. Mobilen har försvunnit tre gånger i dag nu! Fin fin frukost han tog med sig. Två mackor med bara smör,en drick yoghurt, ett paket muffins och en stor dricka. Hela kostcirkeln =)


Ovido - Quiz & Flashcards