Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Veronica - 19 maj 2009 22:40

- Kan jag låna din dator en stund?

- Hur länge då?

- En timme!

- Kan jag få  tio kronor då i typ hyra?

-Visst det går bra det =)

Det var i går det! I dag när jag sätter mig där hittar jag denna lapp! =S

Vadå smyghöja!! =)

Av Veronica - 19 maj 2009 19:17

Ja jag har fortfarande inte sett till någon tvättmaskin, så nu har jag varit och tvättat hos mamma. Jaaa jag är ju inte klar på långa vägar men börja se något slut på detta! Inte så där upplyftande att åka iväg med tvätt efter två barn och husdjur =(! Jag fattar inte hur hyresvärden tänker när han inte tänker ställa hit en tvättmaskin åt mig?? Det stod ju en här när jag flyttade in! Det är fortfarande stopp i ena toaletten så den går inte använda. Han har saker kvar här både i garaget och i ett av rummen. Ja inte fan nyttjar jag 120 kvm som jag betalar för!

I dag drog jag och @ ut heltäckningsmattan från Jacks rum. Inte världens läckraste matta under men man får väl tänka lite retro då =) Lite cool kanske, eller kanske ocoolt när jag tittar länge på den =S ! Ja ja.. det känns lite bättre att andas nu ialla fall!  

Av Veronica - 19 maj 2009 13:34

Oj då, jag råkade fynda en nästan ny perkulator för sextio spänn i dag =)

Men det är ju så när man är född med en guldsked i käften =P

Ovido - Quiz & Flashcards