Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Veronica - 21 maj 2009 20:53

I morse när jag klev upp så sparkade jag igång datorn i vanlig ordning. Sätter mig med kaffekoppen och läser i denna ordning, aftonbladet,expressen,allehanda och wigh news. Ja sen går jag in på bloggen och dom jag följer om inget annat inträffar!

Jag fastnade på just aftonbladet och Pamela Anderson. Vad fan har hon gjort med håret tänkte jag? Ok jag måste bara skriva om det tänkte jag! Sen blev det annat och jag glömde bort det tills jag var in på Gabbis blogg! Va fan?? Ok inte samma människa men det var hårfint ( fyndigt va? ) lika! ha ha

Sen bestämde jag i går att vi ( min familj) skulle äta tacos och jag och hon har inte pratat mat med varandra i varken i går eller i dag. Vad äter hon ? Jo tacos!

Undra om vi snart börjar synka mensen också? ha ha.


Av Veronica - 21 maj 2009 13:04

Jaha då var det dax igen! Skulle duscha och i vad? Kallvatten såklart!

Hämtade pannmannen och nu får jag hoppas på en dusch om någon timme då!

Av Veronica - 21 maj 2009 11:20

Ja jag väntar men inte på den perfekta mannen=)! Han finns ändå inte så det hamnar inte etta på prio listan! Jag väntar på besked om Jack ska åka i dag eller i morgon! Men jag har ju bara väntat på svar sen i måndags =S!

Kanske inte är tillräckligt länge? Jag kanske borde bli ännu mer flexibel än vad jag redan är =P!!!! Grejen är att jag också har ett liv, hör och häpna!!

Vet i fan men boka tågbiljett dagen innan funkar inte alltid. Jo det funkar om man vill och känner sig ha råd att betala överpriser! Men jag tror nog alla vill ha några dagar i framförhållning vad än det gäller!

Tänkte på ni som är spring vikarie. Hur kul är det att bli uppringd en kvart innan ni ska vara på jobbet? Ledighet och semester brukar man väl planera en tid innan, dels för att om man inte gör det så går man säkert miste om ev biljetter till olika evangemang!

Jaaaa jag har planer men det vet i fan om det kommer bli något av det nu!!

Ovido - Quiz & Flashcards