Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Veronica - 28 maj 2009 17:56

Tänkte på den där maten jag åt på terassen i helgen! Den var inte god alls. För ett tag sen åt jag kycklingspett på Kaffe Petter som var hur vidrig som helst =( som att tugga på gummi! I går var det dax igen och nu på Myregårdens café som serverade pressad potatis med baconröra ISKALL =(

Ha ha inte ens OK kunde servera mig en grillad i baugette. För det första var den inte klar och sen värmde dom brödet för länge så den sprack. Klagade och fick till svar att vissa sprickor. Aha dumma jag som inte tänkt på det då =P Helt ok att slicka upp vitlökssåsen i papperet och kladda ner sig! =P Är det bara jag som har sån otur?

Av Veronica - 28 maj 2009 17:33

I morse fick jag ett sms att jag skulle kika i min brevlåda! Och där låg denna underbara massage grej för huvudet =) Så nu kommer jag bli totalt relaxad!! Tack så mycket ;-)

Av Veronica - 28 maj 2009 00:27

Ja han är en dålig människa =P Nästa vecka då ska vi studera fotot hos farmor och farfar lite närmare =) Nu funkar ingenting och det känns som det kvittrar just nu =P

Av Veronica - 28 maj 2009 00:15

Inte så bra men det det duger ;-) Jag är ju i Solle...

Ovido - Quiz & Flashcards