Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Veronica - 6 maj 2009 23:13

Jag skulle vilja sitta i fängelse! Verkar ju hur nice som helst =)! 6 kvm att städa och man behöver inte laga mat. När dom kommer och säger att nu får du gå ut på taket en timme och motionera, säger jag bara - Inget besvär för min skull, stäng dörren försiktigt för jag är känslig för ljud =P!

Mmmm sova, läsa böcker och peta navelludd verkar ju vara hur bra som helst! Skola kan man ju gå för att sysselsätta sig med något annat hela dagarna. Byta namn skulle jag också göra Myra skulle vara hur passande som helst då ;-) !

Men hur ska jag komma dit då? Finns ju så mycket att välja på så jag ligger sömnlös om nätterna och funderar! Inbrott,stjäla,fortkörning och inte lämna in deklarationen i tid ger ju inget fängelse. Råna pensionärer på handväskan blir nog heller inte fängelse. Råna en värdetransport då? Det har ju varit inne länge =) Men alla dom är väl bevakade av kriminella och kommer jag där då och knycker en framför näsan på dom så blir dom nog lite sura =(! Ja vad ska jag göra? Mycket att tänka på dagarna och nätterna  har jag! Blir helt slut.=P

Jag vill ju bara gå direkt i fängelse utan att passera gå!!!

Av Veronica - 6 maj 2009 08:41

Efterlyser en kvinna som läser min blogg. Jag har tappat ditt telefon nummer och kommer inte ihåg ditt namn nu ! Det gäller en silvergrå kissemiss! Ring mig är du gullig =)


Har från det ena till det andra sovit som en kratta. Tänkt onda tankar hela natten och med all rätt! Fattar inte mycket men jag tänker inte analysera detta mer. Bättre att bara ignorera och slå döv örat till. ;-)


Ovido - Quiz & Flashcards