Direktlänk till inlägg 11 juni 2010

Inget särskilt...

Av Veronica - 11 juni 2010 16:36

Har dom flyttat Sundsvall till ekvatorn? Man har problem om man inte på 14 veckor lyckats ordna någonting. Jag tolkar det att man är lat,bekväm och skiter i allt. Man har stora problem om det varit så hela livet......eller det kanske var otur och alla andras fel som vanligt?

Tänk efter lite så har jag inte så jävla fel! Men upprättelse kommer jag få, men jag tror inte den kommer i den form som jag önskar. Som min fru säger.... KARMA =)


Dagarna har varit lite si och så, stökig tonåring och en liten som har mer energi än han behöver! Fruktansvärt trött på kvällarna och när jag vaknat är jag ändå inte utvilad. Lider av tristess tror jag. Jack ska sova hos momma i morgon, hon ser nog att jag är less att inte ta mig utanför dörren någon kväll eller helg.

Men jag vet hur det kommer bli, jag kommer prioritera att vara hemma ensam.

Just nu har inte Billy kommit hem till middagen och mobilen ligger här. Vet precis vad han kommer säga " du sa inte vilken tid vi skulle äta" Till saken hör att vi äter samma tid varje dag   Eller när jag inte får upp han på morgonen och till slut åker jag på jobbet i alla fall " Du väckte mig inte" Har aldrig sett någon som är så medvetslös på morgonen. 

Just nu hatar jag pollen och allergi tabletter hjälper inte 100% längre. Linserna känns hela tiden torra och smutsiga. Längtar tills detta anfall av pollen är över snart!

Jag ska nu fortsätta med min evighets tvätt... see you.











 
 
Ingen bild

Annelie

11 juni 2010 18:39

Styrkekramar till dej:-) och det finns ett annat liv, en annan tid...där kan det bli både si och så..en del kanske blir daggmask.Och en del är inte dumma egentligen; har bara lite "otur" när de tänker!

 
Ingen bild

Ullis

11 juni 2010 20:04

Det är ju allergitabletterna som gör dig så trött! Om det är jobbigt med allergin, ta 1 morgon och 1 kväll....men töttare lär du bli! Kan du inte få en spruta istället? Kom och hälsa på vett ja...lite annorlunda en dag!

 
Ingen bild

Veronica

12 juni 2010 12:57

Helt rätt Annelie förr eller senare så ramlar dom av räkmackan =D
Jag tar bara en per dag och det brukar bli på förmiddagen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards