Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

Fräsch

Av Veronica - 14 maj 2009 20:22

Fick provsvaren av min läkare i dag. Och det var väl som sjutton vilket fräscha organ man har =) Jag hade ingen aning vad han beställt för prover på mig men det var en del. Blodplättar,njurar,lever,kalk,sänka,sköldkörteln m
.m och allt var top notch ;-) Så mitt klena tillstånd kommer att gå bort om en vecka sa han! Men guuuud sååå fint då! För hur kul är det att känna sig brännskadad dygnet runt? =( Ja nu är jag ju inte bra då, men bara att någon lovar mig det känns så mycket bättre =)

 
 
Ingen bild

Trasselsudd

14 maj 2009 21:29

Du måste nog sluta å smyg sova i ugnen. :P

 
Ingen bild

Gabriell

14 maj 2009 21:29

Jag har funderat på dina symtom och nu har jag svaret(Miss House )
Att du känner dig brännskadad beror naturligtvis på att du är så ooootroligt HEEET! =)
Att jag inte kommit på det tidigare =P
Du kan sätta in arvodet på mitt konto i nordea =)
Puss

 
Ingen bild

Trasselsudd

14 maj 2009 21:30

Glömme å beröma de fina rosorna du har i bakgrunden hmmmm vill oxå ha fin bakgrund men hittar aldig nått :(

 
Ingen bild

Veronica

14 maj 2009 22:00

Men vänta nu.. nu vet jag varför jag har så ont i ryggen oxå. Ligga långpanna är inte bekvämt =)

 
Ingen bild

Veronica

14 maj 2009 22:01

Arvode?? Har inte @ satt in än?? =P Han skulle juh sätta in en mille extra sa han..

 
Ingen bild

Trasselsudd

14 maj 2009 22:02

Hur får man in fina bakgrunder vill oxå ha fint :(

 
Ingen bild

Gabriell

14 maj 2009 22:06

Nä @ försöker väl fortfarande ragga på sotarn antar jag,verkar inte gå så bra dock för mitt konto är fortfarande tomt =O

 
Ingen bild

Gabriell

14 maj 2009 22:07

Trassel är bara att använda de bilder du laddat/laddar upp som bakgrund,svårare än så är det inte =)
Bläddra i listan när du väljer bakgrund så ser du dina bilder.

 
Ingen bild

veronica

14 maj 2009 22:13

Men åsså har min sekreterare jobbat övertid då =P

 
Ingen bild

Trasselsudd

14 maj 2009 22:13

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååå nu ska jag försöka göra fint Tack så mycket Gabriell

 
Ingen bild

Veronica

14 maj 2009 22:15

Hon ville ha en fin bakgrund..hur ska jag veta vad som är fint? Löneavdrag typ en mille nu... ;-)plus ränta

 
Ingen bild

@

15 maj 2009 00:07

Å sur då ;p

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards