Alla inlägg den 1 april 2009

Av Veronica - 1 april 2009 23:00

Jag blev jättenöjd över klippningen hos Maria! Skönt att få bort lite överflöd.. ha ha! Ja jag har tjockt hår och det är skönt att få det urtunnat! Sen trollade hon till det så jag blev superglad =)

Tidigare i dag rättare sagt på förmiddagen så var jag och hämtade fyra paket på ica från Dhl. Alltså saker jag budat hem på tradera. Hoppsan jag har tydligen ingen koll alls vad jag budar på! ;-) Vad tycks om 15 t-shirt, 20 långärmade, 4 pyjamas, 8 par byxor och lite till på det! Inte illa pinkat för jag hade två paket i brevlådan med! =S

Tror jag ska porta mig själv där ett tag =) Ja nu har jag ju auktioner ute så jag får väl göra det nästa vecka då! Någon får väl påminna mig då!!





Av Veronica - 1 april 2009 13:43

Min kusin har släktforskat på mormors sida så det är klart allt där! Men jag skulle vilja släktforska på farmors sida! Grejen är att min farfar knappt visste något om sin mamma. Hon var finska och vägrade prata om sin släkt! Det enda jag fått höra är att pappas farmor hade en bror som var präst i Finland. Min farfar var född i Rovaneimi och han var tomte när jag var liten ;-) Ett samband kanske..

Kortet föreställer min pappa och Carola tycker jag är lik han! Nice kort.. ha ha!!

Ovido - Quiz & Flashcards