Alla inlägg den 18 april 2009

Av Veronica - 18 april 2009 21:56

Löjligt sa horan och gav pengarna tillbaka? Nej då... men vad är det här då?? Vad har hänt? En spårvagn har vänt och kört på en student som är vänsterhänt... ha ha ha. KARMA KARMA KARMA......

Av Veronica - 18 april 2009 21:33

Exakt som det står... Med Billy så sa jag att jag hellre föder tio ungar än är gravid igen. Vad händer med Jack? Jo jag säger samma sak men att aldrig att jag föder en unge till. Fy fan!! Med bägge har jag haft sån foglossning så shit har inte kunnat gå. Men med Billy fick jag bedövning så det räckte och med Jack INGENTING! Varför?? Ja säg det om någon vet!! Har jag valt i dag så hade det blivit kejsarsnitt på bägge. Never en unge till.. och jag lär ju inte vara så orolig över det heller.. ha ha

Av Veronica - 18 april 2009 21:24

mmm.. vilket fin pyramid Jack byggt. Eller var det Arne ??..;-) Lek farbror då!! =)


Av Veronica - 18 april 2009 18:14

I går var jag och Jack till tandläkaren. Han går på " inskolning =)" hos Birgitta Sporre på Nordhem! Denna gång så slängde han sig runt halsen på Birgitta inte det minsta blyg ! Fyllde på muggen med vatten och åkte upp och ner i stolen ;-) Visst är huset fint! Och väntrummet där Birgitta och Jack står,  det är det runda rummet man kan se från vägen strax innan järnvägsövergången!! Vackert!! =) Och vilken tandläkare står och studerar utsikten med barnen? Bästa tandis som finns =)



Av Veronica - 18 april 2009 17:53

Less på mat så nu har jag väl kommit in i perioden... inte äta alls! Finns ju saft att stilla hungern med! Har försökt i två veckor att tycka mat är både nyttigt och gott =(!! Tvingar mig själv att äta och då måste jag äta på exakt fem sekunder blankt, som en labrador =), annars så hinner jag tröttna!

Äter ingenting på hela dagen utan det är middag och det jag hinner peta i mig då! Men det har väl ingen dött av, och som sagt var har jag dessa perioder ofta!!

Ovido - Quiz & Flashcards