Alla inlägg den 6 april 2009

Av Veronica - 6 april 2009 22:35

Måste bara få kasta ur mig lite här då. Tradera har problem med deras sida och har tydligen haft det i några veckor. Jag ringde supporten i dag för auktioner jag la ut i går finns inte på min sida. Det svar jag fick var att mina auktioner låg på kö! Vadå kö? Var god tag kölapp?? Smsade min mentor för tradera ;-) och hon sa att i går kunde man inte ens buda på tradera!! Va faaan.. inte nog med att man betalar för sina auktioner nu förlorar man ju massa pengar på att folk inte kan buda. Och mina auktioner finns inte där! Laddade upp dom i går kväll vid 20!! =(

Skit tradera då.....

Av Veronica - 6 april 2009 22:30

Så här ser det ut nu! Om ca 2 timmar går mina auktioner ut. Ja jag vet en jäkla tid att gå ut då! =) Men jag var så sugen när det var oktober sist jag hade ute något. Men återkommer i morgon! Och.. alla mina auktioner startar på 1 krona! =)

Ovido - Quiz & Flashcards