Alla inlägg den 22 april 2009

Av Veronica - 22 april 2009 21:53

Japp jag har grönt hår! Alltså det syns bara i visst ljus och det är inte gröööönt utan skimrande grönt ;-) När jag var på Trudes och klippte mig så sa hon det. Och jag har nog aldrig upptäckt det om hon inte sagt det. Men nu är jag riktigt störd av det. I provrum är det ett speciellt sken och då syns det! När jag provar kläder kommer jag av mig och stirrar på håret istället för på kläderna! Nu vet jag vad det beror på! Hög kalkhalt i vattnet och gamla kopparrör! Hur får man bort det då? Man kan ju inte sluta tvätta håret. Tipsen är många, askorbinsyra, c-vitamin, special schampo, rödvin! Ja jag skulle tyckt det var roligare att dricka vinet istället för hälla det i håret ;-) Men KETCHUP??? Ha ha helt sant jätte många som skrivit det. Så i morgon ska jag hälla ketchup i håret och då ska tydligen det gröna försvinna! Ska jag då lyxa till det med en Heinz eller funkar euro shopper? Kanske jag ska ta och tok lyxa till helgen och vräka tomatpuré i håret?

Av Veronica - 22 april 2009 14:01

I dag har jag sökt nytt boende =/ och gjort ansökan till skolan! Tänkte söka allmänkurs Rehab som är på två terminer! Hälften av tiden ägnas åt kärnämnen och hälften åt kost,motion,stresshantering,människokroppen m.m Blir absolut ingenting men investera i sig själv kan väl aldrig vara fel =)!! Ja man ska ju komma in på kursen också , kan vara nog så svårt ;-)!!

Får väl se och hoppas på det bästa! Nej nu måste jag gå och vila, vaknade kl fyra och kunde inte somna om =S

Ovido - Quiz & Flashcards