Alla inlägg den 2 april 2009

Av Veronica - 2 april 2009 22:18

Jag fick en sak på hjärnan för ett tag sen. Jag ville ha en rysk docka!! Jack skulle nog älska den och tycka den var spännande =). Ha, lät ju som kinderägg reklamen, Nånting spännande.
Något att leka med.
CHOKLAD!

Okej jag stryker chokladen för det finns väl knappast choklad doppade ryska dockor. Och det vet i tusan om det finns choklad i ryssland =P, men ingen dum idé faktiskt. Kanske är något för min gode vän Ingvar! Snålgubben skulle väl endast doppa sista lilla skit dockan i möjligvis i smält eldorado chokladkaka!! Nog om framtidsplaner! Jag har sökt på loppisar efter en sån utan framgång. Och nu finner jag till min fasa att det finns ju hur många olika som helst att välja bland! Det jag vill ha är en hederlig rysk docka som alla hade hemma på 70 talet! Ingen Obama,Simpson eller Barbapapa docka! Känner du för att bli av med någon rysk docka så droppa den i min brevlåda !! =)

Av Veronica - 2 april 2009 15:01

Behöver en liten hage till kattungarna. Dels för att hålla ordning på dom och sen för att dom behöver en fristad från Jack! Vet att granngården har sånt där grönt stängsel som man kan sätta ihop och på så vis få en lämplig hage. Har sett att dom används till valpar! Valpar är ju lite annorlunda att få rumsren och man kanske inte vill ha pölar överallt. Googlade för att se vilka mått det fanns. Granngården server låg nere. Jag vet inte vad dom heter. Testade på spaljé, trädgårds avskärmare för att sen söka på kompost!! Gulp !!  LÅT ALDRIG DITT BARN LEKA I KOMPOSTEN!!! ;-)

Av Veronica - 2 april 2009 14:51

Har sån huvudvärk och har haft det sen jag klev upp i morse. Skulle behöva gå och lägga mig, men tyvärr går inte det då! Gör ont bara jag stirrar in i datorn. Har inga alvedon hemma vilket jag borde köpt men glömt bort! Och i avsaknad på det kollade jag på you tube om den intelligenta värktabletten! Tänkte att tankens kraft var större än ett piller. Tyvärr så kan jag knappt tänka så det var ju menlöst att lura hjärnan då! =(

En av mina kompisar snillét själv då frågade om jag hade ont i slingorna?

Nääääee... ONT I HJÄRNAN VILKET BEVISAR ATT JAG HAR EN!! =)



Ovido - Quiz & Flashcards