Alla inlägg den 28 april 2009

Av Veronica - 28 april 2009 22:58

Nu sparar jag bara första närmsta bild för jag kan inte blogga utan bild =)!

Smörgårstårta fixad, ja inte med grejs på den måste juh gotta till sig under natten! Tänkte på en sak! Ensam vårdnad? Nu har Elin ansökt om det! Varför då? Av vilken anledning har hon det? Jag har varit med i fyra år och sett vad hon går för.Faktiskt så varför inte hänga ut henne här. Någon gnällde ju på att jag hängde ut pappan. Jag känner inte vederbörande fastän vi har barn som är syskon. Märkligare människa har jag inte varit med om! Det enda det gnälls om är kläder som inte är tillbaka och busstider. Kläder som jag inte ens skulle ha klätt en plast docka i !! Kläder som har hål. för stor,för liten och med fläckar och målar färg?? Jag köpte högvis med kläder i somras och skickade upp allt dit. Inte ett tack ska ni veta! Jag har haft stenkoll på allt som hängt med i denna ryggsäck och jag vet exakt vad som kommer tillbaka. Slarv maja.. ja faktiskt. Men egen vårdnad? Varför då?? Rädd att hon ska bli för stor och välja själv snart? Undrar!!!

Av Veronica - 28 april 2009 13:26

Min goda vän Ingvar tänker då på allt! Kattförvaring =) "Data" kissen bor längst upp;-)

Ovido - Quiz & Flashcards