Alla inlägg den 26 april 2009

Av Veronica - 26 april 2009 20:59

KLOCKAN ÄR NU NIO OCH VART ÄR JACK?? Skulle komma vid åtta ... svarar inte på sms och nu är klockan nio. Men hur kul är allt på en skala??  Så här är det jämnt..=(

Av Veronica - 26 april 2009 17:29

Hur svårt kan det vara att ringa om vilken tid Jack ska komma hem? Varje gång ..ehh jag menar varannan fredag så måste jag sms:a och fråga vilken tid han ska hämta på dagis. Brukar sms:a torsdag och har jag tur så svarar han på fredag! Söndag samma sak - vilken tid kommer Jack hem? Blir så jävla irriterad! Olika tider jämnt.Är det inte förmiddag så är det kl 14, kl 16 eller som i dag kl 20?? Vadå kl åtta? Han behöver några timmar på sig att landa så med andra ord har jag han vaken till tolv i natt. Men såååå bra då.. vi ska på dagis i morgon! =P Ego ego och ego! Planera sommar och andra lov? Men hallå.. går väl inte! Men det gick attans så bra när dottern skulle vara hos oss. Inget snack om saken att alla lov skulle hon vara hos oss! Sen kan jag få reda på en timme innan att någon kompis åt han kommer med Jack?? Klokt? Samarbets samtal väntar om det duger efter två år av tjat! Jävligt less på att han inte kan planera två stackars helger i månaden. Hur fan får jag ihop allt varje dag??? PLANERING heter det. Men man kanske blir så där slö när man bara har sig själv att tänka på. Eller kanske måste ta hjälp av mamma för att få det att funka! ;-)

Av Veronica - 26 april 2009 14:05

Hade faktiskt riktigt kul i går! Hamnade på stan för att äta något mitt i natten =)! När jag sitter där och väntar på min mat så ser jag en kille som jag "känner" men ändå inte! Hur jag inte känner han tänker jag inte gå in på! Men i alla fall så tränger han sig fram bland alla människor där och kommer och sätter sig bredvid mig! Vi kallpratar lite och sen blir jag väldigt förvånad över det han säger! Trodde inte det fanns någon som brydde sig, och därför har jag hela tiden trott något annat! Blev sååå glad och lite lite lite generad faktiskt ;-)!! Så kvällen slutade perfekt, trodde inte det fanns människor med sånt stort och varmt hjärta !!

Ovido - Quiz & Flashcards