Alla inlägg den 20 april 2009

FLU

Av Veronica - 20 april 2009 21:00

På väg till Gabriell för att hämta mina paket jag glömde i hennes bil. Vad är det med bilen framför? Glömt att stänga bagageluckan ? Närmar oss bilen och -vaaa fan.. ha ha! Jag har sett hundar stå med huvudet ut genom sidofönstret, men det här var en ny variant! =)

Av Veronica - 20 april 2009 20:30

Dagens inköp: Iprem för mitt jäkla revben som inte håller sig där det borde! Vitt nagellack liten flaska för jag tröttnar alltid fort på färgerna. Frans och ögonbrynsfärg! Och vad är det där ? TROSOR MED TRYCK..;-) Dom var menade för mig.. måste betyda något =P

Träffade Annelie på stan, och naturligvis den som väntar kan inte vänta för länge =)! Hon hade en rysk docka i sitt förråd så den kan jag hämta i hennes brevlåda på fredag =) Tack sötnos.. du är bäst ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards