Alla inlägg den 7 april 2009

Av Veronica - 7 april 2009 20:59

I dag är det party!! Ett lite lugnare slag ;-)! I dag firar jag åtta månader som singel (ÅTTA MÅNADER----8 MÅNADER) =)!! Sååååå härligt och skönt!! Köpt tulpaner till mig själv och tänkte mysa ner mig i soffan och vara glad som fan att jag kan se vilken film när jag vill! Glad för ingenting..ha ha!!

Ett år firas på urkult, där skulle jag befinna mig även om jag  inte skulle firat ett års jubileum som singel ! Men det är märkligt att på eldnatt förlovade vi oss! Och nu tänkte jag fira årsdagen av något som jag finner såååå härligt, SINGEL!! För övrigt så står förlovningen nästan överst på min skitlista! Men kanske jag förlovar mig med mig själv på eldnatt ;-) Regina Lund förlovade sig med sig själv! Så då kan väl jag göra det också!! =)

Av Veronica - 7 april 2009 00:08

Dagen slutade rätt bra =) Men dagen är inte slut än och mina aukioner gick ju ut efter tolv.Har sen en del som går ut varannan dag!! Sen fyller jag på allt efter tid,lust och att faktiskt jag och Gabriell ska på semester =)!! Ja du M.F man kan inte leva utan det här ;-) Som ett kinderägg va ??

Back in black

Ovido - Quiz & Flashcards