Direktlänk till inlägg 18 april 2009

Tja...??

Av Veronica - 18 april 2009 21:56

Löjligt sa horan och gav pengarna tillbaka? Nej då... men vad är det här då?? Vad har hänt? En spårvagn har vänt och kört på en student som är vänsterhänt... ha ha ha. KARMA KARMA KARMA......

 
 
Ingen bild

En som känner lössen

18 april 2009 22:12

Ja Karma ja.. risken är nog stor att dina elakheter kommer och biter dej i rumpan också och frågan är om det blir särskilt behagligt..
Nåja.. du får nog det du förtjänar du med..
Lycka till.

 
Ingen bild

Fjortis med förstånd

18 april 2009 22:15

Önskar du att spårvagnen vänt och tagit med pojkvännen till horan istället.. Ops.. förlåt jag menar till dej.. "fnissar"

 
Ingen bild

Sanningens poet

18 april 2009 22:42

Herregud vad har hänt?
Är det någon du i biblisk mening känt?
Stackars saten kanske kan få söka tröst,
vid dina långa bröst.
För är det något du verkligen är
så är det en kvinna värd att hålla kär.
Var nu snäll och rar,
kanske får du tillbaka din karl.
Det som göms i snö
kommer upp i tö.
Så tänk du på Karma
ynkliga människa arma.

 
Ingen bild

Vea

19 april 2009 00:41

oj... vem bryr sig?? =)

 
Gabriell

Gabriell

19 april 2009 00:47

Nu blir jag bara så trött....
Varför alla dessa elaka kommentarer anonymt?
Förstår inte syftet,om ni/du har åsikter om Vea varför då inte stå för dom?
Varför gömma sig bakom en massa påhittade nick?
Om ni/du har ett sånt stort behov av att skriva till henne på hennes blogg,ha då för fan så pass mycket stake att ni/du kan stå för det!
Detta börjar likna sandlådenivå!

http://kingboo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Vea

19 april 2009 00:52

fniss.. ja du Gabriell dom första som kommenterar måste juh ha något med vederbörande att göra!! Vem annars skulle bry sig?? =) Du ? Jag? =) Puss

 
Gabriell

Gabriell

19 april 2009 01:20

Nej jag bryr mej inte det minsta,är inte mitt prolem.
Däremot blir jag trött på alla dessa elakheter som dimper ner hela tiden,fattar inte syftet men det kanske inte de som skriver vet heller.
Ja vad säger man....

http://kingboo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

En som känner lössen

19 april 2009 07:33

Empati ger god karma.
Dra slutsatsen av det du!
Löjligt att skriva om sej själv i tredje person och spara småpengarna så du har växelkassa.

 
Ingen bild

Veronica

19 april 2009 12:48

Löjligt att du kommenterar i min blogg.. =)Har du inget liv eller??

 
Ingen bild

Negativ

19 april 2009 15:27

Varför ens lägga ut en sådan länk till vad som har hänt i Långsele, är du så nyfiken eller vill du bara sprida mer skit om folk?

Det är ju inte första gången du skriver skit om saker och ting.

 
Ingen bild

Veronica

19 april 2009 21:02

Har väl inte lagt ut någon länk?! Är du nyfiken vad jag skriver? Har du klagomål så vänd dig till allehanda. Är väl inte jag som skrivit något! Inte första gången? Har aldrig skrivit något som inte DU kan stå för!!

 
Ingen bild

Veronica

19 april 2009 21:34

Alltså du som som skrev nu " Negativ" Du skriver som om jag skrev om Twin Peaks! Sketna Långsele? Ungefär som Långsele var en världs metropol... ha ha. Sprida skit om folk verkar ändå du veta något om... hmm. =)Typ jag bryr mig faktiskt inte!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards