Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Tolkningsfråga

Av Veronica - 19 april 2009 12:52

Roligt att se hur folk tolkar saker och ting. Vem är jag elak mot i mitt förra inlägg?? Mot gärningsmannen eller kvinnan? Kanske bägge eller ingen?? Men visst är det bra att ni får chansen att kommentera artikeln här? På allehanda får ni inte göra det tyvärr! Och har det gått att göra det har ni då  skrivit... men fyyyy och usch jäkla allehanda som publicerar såna här artiklar?? Må eran tidning brinna upp och gå i konkurs! =) Är väl ett faktum att det står så här i tidningen. Okej jag tycker det är faktiskt rätt åt dom bägge två! Men det är väl min förbannade åsikt. Den 36 åriga kvinnan har väl inte gjort så mycket annat än haft tusen åsikter om allt och alla. Hon påstår att jag knarkar, att jag sprider runt med könssjukdomar att jag inte kan ta hand om Jack. Har pratat med henne men det är ju som att prata med en lyktstolpe. Grejen är att hon står för att hon sagt detta om mig! Kanske jag ska ringa polisen och anmäla henne för förtal? Why not? Har ju bevis att hon sagt det =)

Äsch då jag bryr mig inte vad någon dumskalle säger utan det bara kittlar lite i tanken hur patetisk hon är. Nu väntar jag bara på mitt tredje karma ;-) Inte min jäkla lag, inte jag som skrivit det ( men önskar jag gjort det) =P


 
 
Maria

Maria

19 april 2009 18:37

Vad är det för idioter som förpestar bloggvärlden i dina kommentarer? Berätta.. vill gärna veta vad det är för dårar.

http://www.tonarsochsmabarnsmor.blogspot.com

 
Ingen bild

Veronica

19 april 2009 21:38

=)känns skönt med lite värme i min blogg =).. Vilka dom är? Tja samma gamla vanliga. Men jag messar dig om det. Jag brukar inte hänga ut folk med namn. Alla har ju sin tolkning och sina fantasier =)Men du... jag vill ju umgås snart!! ;-)

 
Ingen bild

V

19 april 2009 21:39

Mailar... eller mejlar som det heter på svenska. ;-)

 
Ingen bild

Titti

19 april 2009 23:00

Är man en oberonende och stark kvinna som står för sina åsikter så hammnar tyvärr ofta i blåsväder. Att man gör det beror inte på att det på ngt vis är fel på en själv så länge man är ärlig och rättfram utan,tror jag, beror på att de som inte tål att man yttrar sig själva mår dåligt av olika anledningar. Jag gillar dig Vea och hoppas att vi kan göra verklighet av våra planer snart=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards