Alla inlägg under april 2009

Av Veronica - 16 april 2009 23:39

Ett eller några varje kväll den här veckan har jag haft! PÅ DATORN!!!

Har inte kunnat göra nästan något =(, utan bara hoppats att jag ska komma in på någon sida. Detta höll på att sluta riktigt illa!! Anders var snäll och kom hit nu i kväll och trollade till allt! Billy hade fått sina datorgrejor ( inget jag har en susning om vad? ) och han sitter vid sin dator och myser! Snabb som attan blev hans. Jag bara är hur glad som helst att allt funkar nu =) Men min blev mycket pigg =)

För visst får man abstinens av att vara utan dator? Jag får nästan hjärtfel!

TAAAAAACK ANDERS =)  

%

Av Veronica - 15 april 2009 01:30

Procent?? Just nu tänkte jag fila mina naglar som är för lång för att skriva något. Halkar på tangenterna ;-) Ska väl köra in dom i någon viss människa som gjorde det för några år sen bara för hon lämnade sin plats i soffan, kom tillbaka senare och tyckte hon kunde sätta klorna i mig ( Lollo) Nu tänker jag inte vara så jäkla nice i min blogg något mer. Nej nej.. varför? Min dagbok och jag behöver då inte ta hänsyn till någon. Men hon har faktiskt sagt snälla saker oxå så upprörd är jag inte. Och med tanke på hur hennes kompisar skriver så kan jag beundra henne för att hon skriver bra! =)! Procent ? Jo ett gammalt ex till mig tänker alltid i procent eller i svart och vitt. Känner ingen så ond som han. Tycker faktiskt synd om hans ex ( inte mig då ) som måste utstå han!! Jag är glad att jag inte har det så bedrövligt med mitt barn och mitt ex.. men nu pratar jag om ex ex som fortfarande inte kan släppa mig. Hur sjukt som helst!!! Jag försöker och jag hoppas och tror att mitt ex får bättre kontakt för Jacks skull! Jäkla skit unge han bara paaaaappa... så fort jag säger något ;-) Utstuderat.. ha ha!!


Av Veronica - 15 april 2009 01:04

Vad gör ni???

Av Veronica - 12 april 2009 00:30

Nu lägger jag ned bloggen... tack och hej...

Av Veronica - 11 april 2009 21:30

Åsså Billy och Billy då......... Håll reda på vem det är!! Eller är det såååå svårt???

Av Veronica - 10 april 2009 19:53

Jo jo mössan är klar till Titti. Lovar att den legat här minst en timme då! Gillar inte folk som tjötar och tjötar och sen bara skiter i det =P Men men hon har väl annat att göra, dansa regndans hela natten med D =)!!!!

Nu var det ju så att det blir ju inte så fint om man stickar fyra varv varje kväll =s Vet ju alla som stickar =) Med milano garn gör det ju inte så mycket, men det tunnare som jag stickade med så syns det!! Så jag snodde en bild från Carola ( stämming på gång ?) och min liknar den svarta där ;-)



Ovido - Quiz & Flashcards