Alla inlägg under april 2009

Av Veronica - 5 april 2009 21:13

Gabriell har gjort och ätit tjälknöl i dag. Men vad fan är det för fel på pannkakor nu då?? Så kräsen så hon måste laga mat hela natten och halva dagen. Slöseri med tid med tanke på att hon säkert gjorde en krämig potatisgratäng .. vitlök.. grädde.. ååå suck =P

Av Veronica - 5 april 2009 21:10

Här är kläderna Jack fick av Carola. Fina va??

Av Veronica - 4 april 2009 22:01

Ja klockan sju så var han i pyjamas.. se hur trött han är! =P Somnade ovaggad! Har bara suttit hela dagen och ritat i en målarbok. Hjälpt mig med katterna och rabblat multiplikations tabellen baklänges. Helt klart var det så.. för han rabblade något hela tiden! ;-) Snällare,lugnare och lättsammare barn kan man inte få! Vem har han ärvt det av? Naturligvis mig =)!! Lugn som en filbunke och hetsar aldrig upp mig! =P

Av Veronica - 4 april 2009 20:16

Var och köpte kattmat på Näbbar och Klor för någon vecka sen. 800 spänn men då fick jag en tjusig plåthink på köpet =)!!!

Fattar inte dom som kan ge bort kattungar eller ta en hundring. Dom är väl inte gratis att föda upp!!

Av Veronica - 4 april 2009 20:03

I dag fick jag besök av Carola, allergisk mot katter då ;-) Jag fick jättefina kläder av henne från Rabdido! Nu var jag så klantig så jag laddade inte upp kläderna. När jag såg det så tog batterierna slut =( Men loggan han jag få med!! Kameran på laddning och kläderna kommer sen =)

Av Veronica - 3 april 2009 22:47

Linda med fyra barn får strömmen avstängd utan förvarning! Möts i trappen av en av fortums anställd som ska stänga av strömmen  ( Skriver inte det med stor bokstav skriver bara Foppa med stor bokstav ;-) Hur som haver fortum vill ha 6000 tusen till av henne för att dom har tagit för lite betalt?? Men vad fan .. mikael då? 300 mille ?? Fan du är så jävla ful så jag skulle inte ta dig med radiostyrd rörtång! ( taget från någon.. och dom som vet fattar vem ) =P Spelar juh ingen roll om du ägde hela världen så skulle jag kriga mot dig...mmmm passa dig för Xena =)

Av Veronica - 3 april 2009 12:59

Lite uppdatering 6 veckor gamla. Bara 6 veckor kvar innan dom flyttar hemifrån!!

Av Veronica - 3 april 2009 12:45

Bröt nästan två naglar och blodvite uppstod när jag skulle skruva på fjädrar som ska hålla ihop hagen! Samlade ihop högen med ungar och konstaterade att vissa är av twiggy art och några är knubbisar. Så nu rymmer ju fyra hela tiden och knubbisarna försöker pressa huvudet genom gallret! =) Men det är väl bara en vecka till det sen kommer dom nog inte genom! Visst blev det bra? Ja nu blev det ju inte så stort och kattlådan ska ju inte stå där! Men dom håller på att lära sig och det ser ut som dom föredrar att gå på låda när den är så nära till hands. Har ju två kattlådor, en i lilla hallen när man kommer in och en på toaletten i slutet på huset. Ha ha, vad dumt det lät, i slutet på huset! Men huset är ju låååångt!! Huset är väl gigantiskt för dom små, lätt att gå vilse! =)

Ovido - Quiz & Flashcards