Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Veronica - 2 maj 2010 14:54

Jag har en trasig handled ( vänster insida). Irriterar mig fruktansvärt för jag domnar i fingrarna rätt ofta. På nätterna brukar jag vakna av att det " kryper" i fingrarna.

Har varit till en doktor just när det hände och tyvärr kan dom inte göra något åt det.

Senan är skadad och det rinner ut ledvätska i handleden. Jag kan inte bära något på vänster arm för jag har tappat känseln där också. Området är rödflammigt och det är en svullnad som är ca 12 cm gånger 6 cm. Har varit värre just när det hände, då var svullnaden flera centimeter högt.Nu är det mer jämnt men visst tusan syns det.


Sen har jag ett ärr strax under näsan. Jag ser det och blir skit irriterad över det. För inte fan är jag född med det och inte hade jag det ärret för några år sedan.


Har ju vissa dumma blondiner att tacka det för. Och en viss idiot som verkställde det. Tack och tack. Ibland kan man ju välja att hålla käften om man inte vet exakt hur saker och ting ligger till. Eller hur???


Jag fortsätter att läsa alla mail som drällt in på soc från " hon " och blir faktiskt fundersam hur man kan skriva att man minsann hållt sig på sin kant, inte sagt ett ont ord, när det bara står massa skit om mig plus nära till mig. Och hon blev ombedd av soc att inte skicka in mina mail till henne för dom var inte intresserad. Men det gjorde hon iallafall. Hade väl varit smidigare att skriva samma sak till mig som du skrev till dom?? För jag har ju alla mail här ändå.

Men så gör hon bara för att få medhåll och att hon ska verka så förbannat präktig och redig.

Nästa gång om du stör dig på något så ring mig eller maila direkt.... enkelt!!






Ovido - Quiz & Flashcards