Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Veronica - 9 maj 2010 23:10

Har faktiskt gjort en hel del nu under några dagar, ja sånt jag normalt inte gör varje dag. Putsat fönster, målat ramar och hyllor,traderat och satt om blommor. Skulle faktiskt någon dag vilja slippa allt vad hushållsjobb heter. Jag är uppriktigt less att inte kunna lasta över lite sånt skit på någon annan. Spelar ingen roll om jag är sjuk, har ont någonstans,vill göra något annat så är det en omöjlighet. Har inte haft barnvakt nu sen den 3 april då jag unnade mig att rida ut med V. Haha.. fy fan vad illa det låter. Unna mig att rida en gång på typ några år eller?


Undra om jag ska unna mig att försöka få barnvakt nästa helg då T fyller år? Ha ha.. tror nog jag kan glömma det då.

Är jag den enda i kommunen som inte lyckats vara på 30+ än? Det närmaste jag kommit var att köpa biljett, och det har jag ingen lust med att göra igen. Går fan inte att lita på om jag ska bli barnledig eller inte. Och när det väl händer så är det försent att då köpa biljett. Nu är det ju inte bara detta som blivit inställt ,utan att överdriva 9 av 10 gånger. Hur kommer det sig??

1 gång på 10 OK DÅ...Men varje gång?? Och det är mitt fel.. alla andras fel.. hela jordens fel.. suck. Men framför allt MITT FEL som reagerar och blir förbannad. Fy dig Veronica som inte gör som du blir tillsagd av en sån viktig person.. som har ett mycket viktigare liv än dig.. SKÄRPNING   


Nu måste jag gå och sova, klockan plingar före sju och jag är väl döende då!

Natti..


Av Veronica - 9 maj 2010 16:09

Lägger  ut en auktion för en krona ,blir  inte såld. Startar om den två ggr och blir inte såld. Höjer utropet till 10 kr och köp nu för 20 kr, då blev den såld för 20 kr.   

Väry lustigt!


Ovido - Quiz & Flashcards