Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Veronica - 6 maj 2010 22:04

 

Nu ska jag göra det jag är bäst på, nämligen sova!

Av Veronica - 6 maj 2010 17:24

Trött och less.. ska göra det jag gör varje dag. Gå och slumra på soffan en timme.

Somnar igen kl 23 och måste ändå ha väckare på morgonen.

Kan sova i 12 timmar eller mer per dygn.. inget problem.






Hej

Av Veronica - 6 maj 2010 10:45

 

Hej på dig!

Måste börja med att säga att du är en väldigt sexig kvinna.

Är du ledig någon dag? Vi kanske kan träffas?

Visste inte riktigt vem jag skulle vända mig till, men det känns som

detta var rätt forum.

Nu till mitt problem.

JAG VILL HA KONTAKT OCH TRÄFFA MITT BARN.......................

..................................................

...............................................!!!

!


Hej då


P.s Mamman är en hora och ett jävla fnask D.s

Ovido - Quiz & Flashcards