Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Veronica - 15 maj 2010 05:45


Haha.. det är för tidigt på morgonen. Ja jag har problem med musen för scrollen funkar ju inte. Trodde junior varit och klickat överallt så han bockat av någon ruta. 

Skulle inte felsöka den...

Men bara alternativet är ju skitkul...hahaha

Av Veronica - 15 maj 2010 02:11

    

Vaken nu,  men inte så konstigt då jag dog framför Pettsson och Findus.

Thank you telia digital tv...

Nämnde förut att jag skulle linda min trasiga fotled, men inte när jag hittade denna på tradera då =)

Thank you tradera.....

Ännu en gång i mitt liv har jag försökt baka tekakor. Va fan gör jag för fel? Blir inte alls som mammas tekakor. Jag ångrade mig genast när degen låg i bunken och jäste. Fan, dumskalle, det står ju FAILED på degen redan.=( 

Ska sova länge i morgon för att sen åka till stallet, goooonatt!


Ovido - Quiz & Flashcards