Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Veronica - 8 maj 2010 17:14

 

Jack slängde som bekant ut saker från balkongen. Fick ett sms av hyresvärden att

någon hade slängt möbler på grannens tomt från min balkong!!

Gick ner och kollade och kunde inte så några möbler, två brädor såg jag.Gick in på deras tomt och såg hon i lusthuset. Frågade att det var väl enklare om hon bara sa till mig. - Städa på du, säger den jävla skatan.

Hon skulle ju platsa in till grannfejden galant.

I natt har jag inte sovit många timmar pga av fritidsgården som haft övernattning.

Klockan halv fyra så spelade någon piano så jävla falskt så det var nära jag fick ett utbrott.

Najsigt väder när vi vaknade så vi kunde sitta på balkongen och äta frukost.

Vi har bakat snoddas i dag och faktiskt har jag inte fått på någon glasyr än. Och snart är den slut......hmm! Funkar ju lika bra med och utan...=)






Ovido - Quiz & Flashcards