Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Veronica - 31 maj 2010 23:24

Jag äger en tomt vid mitt förra hus. Där står det en massa jävla skrot och rat. Jag har bett ägaren av huset att ta bort skiten. Men händer det något? Ok jag är inte lagfaren ägare men jag har betalat 10 tusen för tomten vilket jag har bevis för. I morgon ska jag fixa med det. Har du inte över 3 tusen kvm tomt att ställa ditt skit på??

I dag har dagen varit hur bra som helst =) Jag har jobbat och fixat. En grej som jag är lite rädd för är min armbåge. Jag har skitont i leden och det känns ända upp i axeln. =(. Känns som någon trycker in en kniv i armen när jag gör vissa rörelser.

I kväll känner jag likadant i andra armbågen.

Sen måste jag gnälla på när jag gick ut för att hämta Jack på gården. Där står en tjej från fritidsgården och säger så här. " Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej äääää  det din soooon?

- ja det är det.

Duuuuuuuuuuuuuuuu.. jag tycker hans beteende är helt oacceptabelt. Han har slagit mig med en spade i ryggen flera gånger.. typ bah!!

- Ehh.. han är fyra år?? Är väl bara att säga till han.

- Jamen ...

- Vet du vad.. tror du inte var så himla nice när du var fyra. Skärp dig!!!

Oj... det blev tyyyyyst. En tyst minut blev två tysta.

Sen står dom och röker och kan inte ens slänga fimparna i hinken. Blir arg och säger att jag inte acceperar det.

-SKA NI RÖKA KAN NI FIMPA NORMALT....I HINKEN.

När jag senare har badat Jack och han står på balkongen och hojtar så står tjejen där nere och stirrar på mig... ja hon försökte väl upplösa mig med blicken.

Billy har kompisförbud denna vecka i allafall.... skönt!!!

Han försökte smuggla in en hit.. men det gick inte då... bye bye...



Av Veronica - 31 maj 2010 08:50

 

Grattis Mia till vinsten " mammabikten"

Hon vann 25 tusen spänn till Turkiet med Ving... faaaaaaaaaaan vad bra =)


Ovido - Quiz & Flashcards