Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Veronica - 10 maj 2010 23:09

Tyvärr kan ni inte få lösen till låsta bloggar längre . Dom är bara till för att jag måste anteckna och hålla vissa saker i minne. Nu blir det inte mer låsta bloggar här för jag har skaffat mig en ny blogg så slipper jag blanda det här. Alltså den här blir ju kvar.. den dör aldrig... =) Ska skriva in den i mitt testamente.. haha

Nu ska jag göra det jag är bäst på som vanligt.. soooova..

Natti...

.



Av Veronica - 10 maj 2010 16:27

 

hmm....ser inget bra förslag till rättstavning på tjejkompisar... ;-)


Nu sitter jag och väntar på frisören! Välja sina strider? Jepp,och när håret är borta har jag genast ett krig mindre då! Han har tjockt långt hår och visst är han toksöt i det.. men när jag ALDRIG ens få andas ordet borsta eller tvätta håret?? Tror jag väljer att ta bort det då! Då kan jag ju lägga mer energi på andra VILL INTE saker då! ;-)


???

Av Veronica - 10 maj 2010 11:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards