Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Veronica - 16 maj 2010 14:57

  Ja det kanske finns hopp om sommaren ändå. Lite grönt har det i alla fall blivit.

Mia jag hoppas att solen återvänder lite snabbt så du får massor av värme =) Mumma för dig! =)

Har kollat efter tågbiljett till Billy. Han ska till syster i Göteborg i slutet på månaden. Men 1500 kr för att åka intersnigel... hahaha. Nattåg och över 11 timmars restid.

Åker man från Sundsvall med x-2000 så kan man inte åka direkt, utan måste byta i Stockholm, då är vi nere på drygt 7 timmars restid. 

Ja helt klart är ju att förintelsen aldrig skulle ägt rum om SJ kört tågen....

Nu måste jag laga mat och intresserar det någon så blir det korvstroganoff i dag!

Fan.. Mia vad äter du för gott? * avis*





Av Veronica - 16 maj 2010 01:06

 

Va äää dee???   Shiiiit...

  Min son. .. leker vinter..

  Påhejad av lillebror...

 mina barn är inga jäkla gullefjun och jag behöver inte skryta varje dag att dom är bästast och värstaste som finns.=) För det tycker alla mammor och pappor till sina barn. Märkligt va???

Ovido - Quiz & Flashcards