Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Veronica - 29 maj 2010 23:08

  Hemma igen och nu sitter jag och doppar kardemumma skorpor med ost i te =) Mums.. lyssnar på Winnerbäck och konsekvenserna.

Ska snart gå och sussa för det är det enda jag går igång på nu för tiden. Älskar att att sova. Men har man inte sovit normalt på fjorton år så kanske det inte är så konstigt. Och för mina läsare som inte vet varför jag sover så är det så att, när jag var i fjärde månaden med Billy så körde Billys pappa Thomas ihjäl sig på sin skoter. Sen dess har jag inte sovit helt enkelt...

När jag var gravid med Jack så blev jag sjukskriven pga att jag mådde skit. Jag visste inte varför jag mådde som jag gjorde. Men min läkare förklarade att jag väntade Jack vid samma tidpunkt som Billy. Hjärnan kan vara förnuftig men kroppen minns och reagerar där efter. 

Hur som haver så fick jag Jack på samma dag som Billy så inget är ju konstigt hur jag mådde.Alla känslor...

Nu ska jag gå och sova...DET BÄSTA JAG VET NÄR JAG MÅR BRA =)




Av Veronica - 29 maj 2010 17:39

Har bantat i 4 timmar nu får det räcka.. ! Öppnar en öl och drar på cruisingen istället. =D

Ovido - Quiz & Flashcards