Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Veronica - 20 maj 2010 23:12

Gissa vem som är bäst på att veta, vad som är bäst för mina barn?

1. Jag

X. Jag

2. Jag


Förskolans dag hann vi med i kväll, 10 min sen och vi hade knappt hunnit svälja maten =)

Barnen var jättesöta när dom stod på kullen och sjöng om "bä bä vita lamm gick på restaurang" Enda visan som Jack sjöng med i, men han är ju i kiss och bajs åldern så den var ju skiiiit kul ;-)


Nu äntligen sover han så jag ska faktiskt hoppa i säng jag med.


Håller på att läsa en bok om positiv energi. För att ta reda på sitt sömnbehov skulle man en helg slå av telefoner, klockor och skaffa barnvakt. Sova tills man vaknade av sig själv och då visste man sitt sömnbehov. Jag garanterar att jag måste sova 9 timmar per dygn!

Jag är kroniskt trött, och det bästa som finns är att sova..zzzzz


I morgon en vanlig dag som jag kan rabbla utantill hur den kommer att vara så jag orkar inte skriva om sånt. Ointressant då.


Godnatt









Ovido - Quiz & Flashcards