Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Veronica - 5 mars 2009 23:40

Nyss öppnat ögonen och denna lilla sötknopp ska flytta till Härnösand! =)

Av Veronica - 5 mars 2009 14:00

Vilka fantastiska saker som kunde underlättat min vardag som småbarns förälder! En pinne i ett äpple? ÅÅÅ varför tänkte jag inte på det! =)

Och varför har jag aldrig införskaffat mig en träskiva till att dela av bilen? Korkat!!

Men det är väl snyggare design på dom delade hundburarna till bilen? ;-)

Och när man ändå är på gång kan man väl slå två flugor i en smäll, gå ut med barnen i skogen och samla kottar. Då slipper man bortskämda ungar som ska ha en massa dyra leksaker! Och man behöver inte ha dåligt samvete för någonting!

Jag beundrar verkligen alla praktiska tips till föräldrar på nätet. Och jag beundrar dom som sitter på familjeliv och ställer helt obegripliga frågor.

Höggravida kvinnor som frågar i stil med: " Jag tror vattnet gått borde jag ringa BB?" Hur kan man bara få en sån ide´att det första man tänker på är familjeliv på  internet? Sitter man då där vid burken och väntar på ett svar som någon " vet bäst" ska svara på? Min fantasi har inga gränser ;-)

Ska man tro allt som står på internet??

Men det med äpplet tror jag stenhårt på .. ;-)

Av Veronica - 5 mars 2009 02:20

Billy kör cross, pratar cross, tjatar cross, drömmer cross, äter glass med choklad cross ;-)

Han har fått en ny hjälm som han sover i ;-) om han fick skulle han nog göra det! Ja huvudsaken han har skoj på lovet!!

Och här sitter jag mitt i natten/morgon i vanlig ordning! Ska upp tidigt i dag och lär väl gå omkring i dimma hela dagen då =(

Men det är som det är och rättar säkert till sig någon dag!

Positivt tänk =)


Ovido - Quiz & Flashcards